Najnowsze Wpisy

MOTAM SIE Z TYM BLOGIEM!!! Komentarze (0)
01. września 2002 21:04:00
linkologia.pl spis.pl

kuffa... prosze o instrukcje obslugi tego sporzętu!!!;]]]]

cannabka : :

linkologia.pl spis.pl

hyhy... folgole to mam sfira na punkie filmu How High i method mana i redmana!!! heh, sphyznam ze koles grajacy I NEED MONEY tesh jest pan MUA!!! jak bym ich dorfala to chyba bym ich na smierc zajechala!!! ahhhhhhhhh;]]]]]ajajajjajaj!!! PSHYKUKAJ:


!!!!BUDYN Z MOCĄ!!!!
-torebka dowolego budyniu
-tyle mleka ile wymaga budyn(lepshe jest do tego tluste mleko)
-1 filishanka zielonej gandki(posiekanej)

doprowadz mleko do wrzenia, nastepnie dodaj cala traffke,i gotuj pshez 35 min mieszając wszytsko, THC rozpuszcza sie w tluszczu a nie w wodzie wiec dodaj troche tluszczu,po 35 min odcedzic gandke od mleka , a z zielonego mleka zrobic budyn zgodnie z pshepisem na opakowanoi budynia;]]]] milej zabaffy;]]]]]]]]]]]]

 
 cannabka --^^CANNABIA INDICA^^--

cannabka : :

linkologia.pl spis.pl

NO NO!!!!!!! pamietajcie, hyhy, bomb w pudeleczkach nie pshyjmuje i cukierkuff tesh nie , efentulanie lizkaki;]]] hyhy, no a mile fidziane WORECZKI PEŁNE ZIELONEJ MOCY;]]]]]]]]]]]]]]]]]]

cannabka : :

...END OF BAKACJE... Komentarze (0)
01. września 2002 20:10:00
linkologia.pl spis.pl

a fiec bakacje sie dla mnie konczą;(( cosh za lipa... i dzien dobry klasa maturalna!!! łoł!!! ale muszem poffiedziec ze ogolnie bakacje mialam fypass;]]] hyhy baku baku z trolem chyba najlepiej pamietam z rzeczy niepamietanych albo trudnych do zapamnietania hyhy;]]]]]] no no;]]] znalazlam fajne pshepisy na potraffki z marihuana;]]] moze cos fam zamieszcze;]]] hyhy, no to 3mta sie ;]]]]]]]]

cannabka : :

^^^ * cannabis whisky ananas * ^^^ Komentarze (1)
01. września 2002 20:08:00
linkologia.pl spis.pl

łohoł;]]]]]] hyhy no to pierffshy wpis do majne blog;]]]]]] hyhy, no no, nie fiem co pisac... na nudke , na gluffke , zawsze zbij luffke;]]] oki, mukam papapapapa :****

cannabka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

mazia | anarch | trzy-pojebane | galina | gwiezdnypyl | Mailing